Як просувається розробка української гри Erra: Exordium

Незважаючи на масштабне російське вторгнення, українці продовжують творити нові відеоігри. Сьогодні розкажемо, як просувається розробка української гри Erra: Exordium, яка до того ж матиме підтримку української мови вже на релізі.

Над цією Steam грою у досить оригінальному сеттингу уже кілька років працює невелика інді студія Fair Pixel. 

Почалося все з оцінки наших можливостей, а їх було небагато. У геймдев ми прийшли з різних напрямків, маючи великий досвід у IT взагалому. Але ніхто з команди не міг похвалитися досвідом роботи в ігровому напрямку, — розповіли в одному з щоденників автори гри.

Новостворений колектив вирішив зробити щось у стилі дизельпанку. Але потім подумали, що крім дизельпанку потрібно ще щось, додатковий шар сеттингу, який розширить історію, візуал та інше.  Так розробники зацікавилися шумерською міфологією.

Ця таємнича і приваблива тема і стала нашою зворотною стороною монети. В основу світу одноголосно було прийнято альтернативний розвиток історії, де шумерська цивілізація не зникла, а розвинулася у потужну промислову машину.

Таким чином Erra: Exordium знайшла обличчя у вигляді адвенчури заснованої на шумерській міфології та приправленій дизельпанк сеттингом. При цьому розробника намагалися не насаджувати багато елементів, щоб усе середовище навколо гравця кричало про своє «Я». Автори гри прагнуть передусім гармонії.

В умовах війни їм було складно зібрати команду, яка була розкидана по всій Україні. Але робота над грою все ж була продовжена.

Ми знаходимося на фінішній прямій. Скільки триватиме ця пряма важко відповісти, — кажуть у Fair Pixel.

За останній час розробникам вдалося досягти чималого прогресу, то ж давайте ближче познайомимося з основними елементами Erra: Exordium.

Кат-сцени

У команді довго сперечалися про те, який спосіб донесення історії та її структуризації підходить найкраще. Враховуючи реальні можливості невеликої інді студії, зрештою вирішили, що графічний варіант з використанням Паралакса є найбільш вигідним.

Музика

Музичне оформлення — це те, чим Fair Pixel пишається у було зроблено ще перед початком масштабної війни.

Насамперед, мета була досягти якогось “Месопотамського” звучання, якщо можна так сказати. Це в жодному разі не мала бути просто музика пустелі зі струнними інструментами та іншими клішованими атрибутами ігрової індустрії.

Fair Pixel · Erra: Exordium — Battle Track Trial

Анімації та вороги

У процесі гри ми стикатимемося з різними супротивниками, які мають свою передісторію. До бекграунду розробники ставляться досить скрупульозно, тому ті чи інші здібності NPC будуть обумовлені світом. Наприклад, у грі можна буде зустріти персонажа Ifrit, який раніше за часів розквіту військової промисловості Телмуна був створений для захисту Храму на час Острівних Війн. Він хороший як у ближньому бою, так і на далеких дистанціях.

Водночас Hammer був незамінним помічником для працівників судно- та машинобудівних заводів. Здібності до перенесення особливо великих габаритів та інших вантажопідйомних робіт були закладені його творцями.

Також варто зазначити, що у процесі розробки проєкту було ухвалено рішення обов’язково випускати українську версію гри. Вона міститиме текст і субтитри українською мовою.

Источник: gameway.com.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *