Microsoft представила DirectX Raytracing 1.2 з “революційним зростанням продуктивності”

Microsoft представила на заході GDC 2025 оновлену версію DXR (DirectX Raytracing) 1.2 – технології, яка була вперше реалізована на відеокартах Nvidia GeForce RTX 20-ї серії, що відкрили шлях до ігор із трасуванням променів. У новій версії цієї технології Microsoft обіцяла “революційне зростання продуктивності”.

Джерело зображення: microsoft.com

Джерело зображення: microsoft.com

Microsoft оптимізувала продуктивність за рахунок двох нововведень: мікрокарт прозорості (Opacity Micromaps, OMM) та оптимізації порядку виконання шейдерів (Shader Execution Reordering, SER) – останнє рішення Nvidia розгорнула для Portal RTX та Cyberpunk 2077 близько двох років тому. Ці рішення пропонують суттєвий приріст продуктивності, особливо в іграх з повним трасуванням променів – трасуванням шляху.

Мікрокарти прозорості дають значну оптимізацію альфа-перевіреної геометрії, тобто методу відтворення, при якому визначення видимості кожного пікселя використовується альфа-канал текстури. В іграх з трасуванням шляху цей метод забезпечує 2,3-кратне зростання продуктивності: ефективно керуючи даними про прозорість, OMM скорочують виклики шейдерів, підвищуючи тим самим ефективність відтворення без шкоди якості зображення.

Оптимізація порядку виконання шейдерів у деяких сценаріях забезпечує 2-кратне зростання продуктивності рендерингу. Цей метод передбачає інтелектуальне угруповання виконання шейдерів, сприяючи зростанню ефективності графічного процесора рахунок зменшення дивергенції, і навіть підвищення частоти кадрів.

Офіційна попередня версія DXR 1.2, як очікується, вийде у квітні. Найбільші постачальники графіки, включаючи AMD, Intel, Nvidia та Qualcomm, прагнуть зробити цю технологію галузевим стандартом, що забезпечить її широке впровадження, розповіли Microsoft. Інші розробники поки не підтвердили, що також забезпечать її підтримку, але Nvidia, як повідомляється, забезпечила її сумісність із усіма відеокартами GeForce RTX, починаючи із серії RTX 20.

Источник: 3dnews.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *