Як ПК версія God of War виглядає на ультра широких екранах

Santa Monica Studio та PlayStation PC випустили спеціальний трейлер, який демонструє одну з ключових особливостей ПК версії колишнього PS4 ексклюзиву God of War — підтримку надшироких моніторів.

Мандруйте скандинавським світом і насолоджуйтесь неймовірними краєвидами на панорамному зображенні. Підтримка надшироких моніторів створює ефект перегляду в кінотеатрі та переносить у світ God of War.
PlayStation PC

Втім все виявилося не так просто, як здавалося спочатку, коли розробники взялися за створення ПК-порту гри. Про це Gamespot розповіли Міла Павлін (Mila Pavlin), провідний дизайнер користувацького досвіду в Santa Monica Studio та старший технічний продюсер Мет Девальд (Matt DeWald).

За їх словами, у такій грі, як God of War, недостатньо просто змінити співвідношення сторін з 16:9 на 21:9. По-перше, розробникам довелося адаптувати під новий формат весь інтерфейс гри. По-друге, переграти гру та переглянути кожну сцену (особливо кат-сцени) на ультрашироких моніторах за участі Кратоса та інших персонажів, щоб налаштувати правильну поведінку камери.

Справа в тому, що з розширенням field of view (поля зору) в подібні сцени та ігрові моменти почали потрапляти речі, події та NPC, які раніше були з певною метою приховані від очей гравця. То ж все це довелося виправляти і правильно налаштовувати вручну.

Як тільки ви розширюєте FOV, ви починаєте бачити речі, які ніколи не повинні були бачити. На екран потрапляє усе, що раніше залишалося за кадром 16:9. Наприклад те, як Атрей займає свою позицію для певної сцени, — пояснив Мет Девальд.

Як уже розповідав GameWay, окрім підтримки широкоформатних моніторів ПК версія God of War отримала низку інших графічних покращень, доступних власникам сучасних відеокарт від AMD та Nvidia.

Ультраширокий трейлер God of War

Геймплей на надширокому екрані

Источник: gameway.com.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *